erseerse hellonus bende nisanda almıştım şimdi baktım %98diyor. Ama benim de face id kardeşime oğluma açıyor. Sürekli uygulamalar atıyor. Memnun değilim hiç
Momandchildren hellonus evet bende fark etiim bende 11pro ,fakat biseyini cok begeniyorum 1faizle bile kullana biliyorum tamamen kapanmiyor
hellonus Momandchildren Momandchildren aynen bende %1 bıle kullanıyorum ama pıl saglıgı hızlı düşüncede moralım bozuluyor 😅
Esra-2121 hellonus Mayıs ayının sonunda almıştım, %98 . Mühendis kuzenim telefonu sürekli full şarj etme demişti. Öncesinde full olmadan çıkarmazdım şimdi bazen tam dolmasını beklemeden çıkarıyorum
iremcannn1907 hellonus canım bu kullanımla ilgili. Yani şarja ne aralıklrla takıp çıkardığınla. Ben 8 aydır kullanıyorum şimdi baktım pil sağlığı %99. Ama şarja taktığımda asla %100 olmadan almam mesela buna dikkat ediyorum