Ocakta bebeğim doğacak kullanıp memnun kaldığınız bir araba modeli var mı Jolie truva beğendim ama hakkında çok şikayet var diye vazgeçtim şöyle sağlam bişey olsa iyi olur bazen 2 bebek bşndirmek zorunda da kalabilirim 22 aylık kızımda var onun arabası dağılıyor resmen aşırı dandik tekerleği bozuk sürülmüyor. Fiyatını bide modelini tam olarak belirtirseniz sevinirim.