Sevvalcicekkk Kafam şu yüzden karıştı. Mesela 10+2 olan gebeliğim icin 10. Haftadayım mı demeliyim 11.hafta mı ?
Zynpxx Sevvalcicekkk her zaman biten söylenir. 11. haftayı yaşıyorsunuz ama +6dan sonra 11 deneniz gerekir🥰