Sancı gibi belirtilerim yok çok hafif arada bel ağrılarım oldu adet ağrısı gibi ama çok hafif yani sancı olacağını sanmıyorum burda okuduklarıma göre sancı olduğunda dayanılmaz oluyormuş. Asıl sorum dünden beri ishal olmuşum ve farklı hiçbirşey yemedim üşütmedim evdeyim sürekli evin ısısı hep aynı. Ve iki gecedir sabahları terleyerek uyanıyorum. Bu belirtileri yaşayan oldu mu bu arada 39+5 haftalığım