Betl 39+4 olduk nst de düzensiz sancı ve 4 cm açıklık var dedi nasıl ilerler düzene giricek bu sancılar ?
Haticeey Betl Ayy bugün mü gittin canım dün benim postta yazışmıştık bende 39+3 sancı var ama açılma yoktu bikaç gün önce
Betl UmutsuzPolyanna doktor da akşama sabaha gelebilirsim dedi ama ben bu düzensiz kasilmalari 4 gündür yaşıyorum nerdeyse 4 gün daha beklemek istemiyorum yarın gelsin 😄
Betl Haticeey Ay varmış çatı muayenesi yaptık mı hiç dedi yok dedim bakayım dedi baktı (acımadı baskı hissettim sadece) 4 cm bak kafası burda dedi bayilcaktim ne diyon sen dedim 😄 ilk doğum da sancilardan 3 4 saat kivranmistim da 4 cm demişti ebeler
Haticeey Betl inşAllah kuzum ya hergün bekliyorum bugün olur mu diye tık yok pazartesiye kadar doğurmak istiyoruuum 😂
Betl Haticeey 4 cm gazıyla dizleyerek yerleri sildim temizlik yaptım sıcak duş derken sabah a giderim inşallah 😄