Kızlar kontrolüm vardı bugün karar verecektik doktorla 40+0 oldum çatım normal ama açıklık yok bebeğin kafası yukarıda dedi istersen hemen suni sancı verelim doğuma alalım dedi bende suni istemiyorum sezaryen yapalım suni sancının işe yaramama ihtimali var sanırım dedim evet var işe yaramayabilir dedi, bende o zaman sezaryen olsun pazartesi günü dedim. Konuştuk anlaştık 😂 pazartesi zorunlu sezaryene giriyorum o güne kadar ağrım sancım gelirse acil gelirsin ama gelecek gibi görünmüyor hiç açılman yok 40. Haftada dedi 🥴