Ben 7 haftaya kadar kaşık agrısı cektim bebek aşagıya kaymıştı doktor rahmin arkada olduğu için aşagıya kaymoş dedi oturken kalkarken tuvalete gitsem bile agrı oluşuyordu bebek yerleştiği için böylesi oluyormus artık hiç bir sorunum kalmadı sabırsızım sadece