T1996 10 haftayız cinsiyetimizi tahmin eder misiniz kafa yapısıyla tahmin edenler vardı forumda benimkine de bakar mısınız https://www.hizliresim.com/69hkhru
Ygmrm Yesimmm12 tsekkurler cnm 3 haftaya ogrenirim artik hayrlisiyla iki kizim var insan merk ediyr iste 😍
Yesimmm12 Ygmrm benim de bi oğlum var buda kiz olsun istiyorum tabi rabbim ne verdiyse o da doktor da kız dedi ama bakal 20. Haftada ogrenicez bizde