Bensu9 ayrı ayrı diye biliyorum ben süt parası 180 civarı imiş doğum parası 1. 2.3. Çocuk olarak değişiyormuş çalışmayan anneler için 3.çocuk 600 TL diye duydum çalışan anneler farklı alıyor doğum parasını çalıştığı yıl ne kadarsa ona göre hesaplanıyormuş meblağ