Rsrd2121 gebelik 2. Ama ilki düşükle sonuçlanmıştı. Biraz önce kontrolden çıktık yalancı sancılar olduğunu söyledi doktorum bir de sümüksü yapışkan beyaz akıntım olduğunu söyledim rahim ağzının yumuşadığını ondan akıntı olduğunu söyledi. Doğumu da konuştuk açıkçası daha önceki kaybım sonucu anksiyete bozukluğu gelişmişti o panik atak ara ara hala oluyor onu söyledim. Bir de alttan muayenelerde bile zorlandığımı o yüzden normal doğumda zorlanacağımı düşündüm. Kendini bilmen güzel birşey sezaryen planlarız dedi bu şekilde 😊 bir de planladıgımız tarihten daha erken gelebilir. Erken gelmeye meyilli dedi.