40+1 le hastaneye yatış yaptık suni sancıyla doğum sürecini başlattık 26 yaşındayım ilk gebeliğim 🥰 suni sancı vermeye başlandıktan sonra kasılmalarım ağrılarım arttı ama ben hiç hissetmedim nst de sürekli sancı çıkıyordu bildiğiniz tavan yani oyle böyle değil ebe geldikçe gittikçe bu sancıya hâlâ doğumun olmaması şaşırtıcı dedi pilates topuyla pilastes yaptık yürüyüşler yaptık sıcak duş aldık ama olmadı ebe ilk alttan muayene de 2 cm açılma olduğunu söyledi ikinci muayenede geri kapandığını toparlanmış yani geri sonra üçüncü muayene için baş ebe geldi ama yalan söyleyemicem çok kötü muayene etti anlamak için canım çok yandı çünkü engel olan şey aslında rahimdeki kemik baş ebe anlattı işte böyle.boyle et yağ olsa keser alırız bebeği ama kemik sıkıntılı zaten çatımin dar olduğunu doktorum söylemişti deneriz demiştik sonra ebe öyle deyince sancıyi çekti doktorumun yanına gitti beraber geldiler sezaryen daha uygun olur dediler kabul ettim ameliyat masasına oturur pozisyonda spinal anestezi yaparak başladık hiçbir şey hissetmedim zaten belden aşağısı yandı gerisini bilmiyorum 🤭 hiçbir acı hissetmedim sadece hareketleri hissettim hani çekmeleri vs. Falan iki dk sonra bir ağlama sesi görün ki nasıl güzel 😍 koynuma verdiler kızımı öptüm kokladım 😍 sonra diktiler hepsi 35 dk sürdü odaya çıktık sadece bacaklarımın uyuşuk olmasından şikayet ettim oturmayı seven bir insan değilim çünkü yavaş yavaş açıldı ilk yürüyüş için hemşire geldi eşimle beni kaldırdılar ayağa hemşireye siz gidebilirsiniz ben tek halledicem dedim şok oldu ve elimde sontamla koridor boyunca kendim tek başına yürüyüş yaptım hiçte anlatıldığı kadar zor değildi korkmayın ve sonta ne takarken ne çıkarken hiçbir belirti vermedi bana uzun oldu kusura bakmayın ama korkanlar için anlatmak istedim ne suni ne de sezaryen asla korkulcak şeyler değil bugün 3 gün oldu ve evimde kalan kimse de yok siz düşünün artık kendi işimi kendim hallediyorum 🥰 gelen yemek yapıyor sadece o kadar