21.hafta itibari ile bulantılar tamamen yok oldu inş bir daha gelmez şimdi asıl mesele başladı çok kilo almamam gerek ilki sezeryandı şimdi doktor normali deneriz dedi ama bence yapamam 40. Haftam 6 Nisan ama sezeryan olursam Martın son haftası içinde gözüküyor😅 detaylı ultrasonum bu cumartesi şeker yüklemesi de sanırım yılbaşından sonra yapılır 😂