Geçen ay hamile oldugumu öğrendim doktora gittik kese göründü ancak çok küçüktü 3mm ydi 1 hafta sonra kontrole gidecekken kanamayla uyandım doktora gittiğimizde temiz içinde birsey kalmamış dedi. Adet görür gibi 4 gün kanamam oldu şuan hersey normal durumda ilk gebeliğimde olduğu gibi mide bulantısı şikayetim var ve çok idarara çıkıyorum folik asitte kullanıyorum sizce hamilelik varmidir erken gebelik testi yaptım birsey çıkmadı adet olmama 8 gün var cevap verirseniz sevinirim 😊