DuyguErgl Canım ben de 5+4 bulantı Yok ama halsızlık başladı bende de.Sureklı moralım bozuk gıbı enerjim hıc yok.Sanırım ılk 3 ay cok oluyormus ınsallah düzelir ☺️ bu arada 2 gün sonra doktora gıdıcem kese göründü ama bebegı göremedi daha doktor geçen hafta.. son günlerde bazı belırtılerım azaldı gelısımı durmusmudur acaba dıye korkuyorum 😒