Fnen ikramomm hayır canım hiç bir sorun teşkil etmez, şuan 21+5 im haftasıyla eşdeğer gidiyor, Zamanla kapatırsınız farkı, kapanmazsa bile 2 hafta önden veya geriden gelmek normal sayılıyor