Son adet tarihim 2ekim adet düzensizliğim vardi 22 33 arası olur 12 kasımda kaan testi yaptırmıştım negatif cıkmıştı 4 gün sona hala adet olmayınca 16kasim da beta degerim 22.04 cıktı yaşayan varmı nerdeyse 2 hafta gecikti sadece 1 haftalık hamiş cıktım daha fazla beklerdim