Ben ebebeğin bezi baby me kullandım hala da kullanıyorum, doğduğunda 2 hafta da 100tane bez kullandım sonra 2 numaraya geçtim,ilk zamanlar günde bazen 8 defa da bez değişimi yapılabiliyor ama yinede 1 numara bezi az almakta fayda var çünkü bebekler çok çabuk büyüyor 😊