Mor Kızlar adetime 3 gün var yani salı günü olmam lazım ve bel ağrısı arada bir sol kaşık ağrısı ve çok akıntı oluyo sizce yarın test yapsam cikarmi
dilem-55 Mor benim de adetime 4-5 gün vardı yaptım çıktı, tek sıkıntı şimdi orda çıkarsa kan testi yaptırırsan hamilelik hormonu hcg kanda düşük çıkabilir artmasını beklersin canım oda iki günde artıyo kan verip iki gün sonra tekrar verirsin:)