hlltpc Arkadaşlar ben kızıma Adel ismini koymak istiyorum pek duyulmuş olmaması ve güzel bi anlamı olduğundan ama bazı duyan insanlar o ne der gibi bakıyo 3 aralık doğumum var ve kafamı karıştırdılar ☹️ Sizce nasıl bir isim?
hlltpc UmutsuzPolyanna içimden gelen bu öyle seviyorum bebeğimi aylardır ama işte birileri çıkıyo insanın moralini bozuyo böyle