hbbmom bana da olmuştu gaz sıkışması demişlerdi, gazım çıkmıştı. Çıkıyodu da ama öyle dediler bilemiyorum. Sağ omzundan sırtıma doğru, ordan da kaburgalarıma saplanıyodu. Yatınca Nefes alamıyordum nefesim batıyodu. Bana sinir ağrısı gibi geliyodu ama işte gaz sancısı dediler. Omuzda ne işi varsa gazın 🤣 ağrı kesici falan geçirmiyo. Sıcak su torbası iyi geliyo. Bide bana bi iğne yaptılar adını sordum söylemedi. Narkozlu bi ilaçmış. Öyle herŞeye yapılmıyomuş. İğneyi yapınca 1 saat kalkma yerinden dediler. Bi tek o geçirdi.