Merhaba canım.. ben 2 kez normal Doğum yaptım.. ikisi de dikişsiz 🙏🏻 Herşey bebişin kafası çıkana kadar 😂 Ondan sonrası zaten herşey bitiyor 😊 İnan bana hiç pişman olmayacaksın. Jinekoloğa gittim çok afedersin ama bana hiç Doğum yapmış gibi durmuyorsun sesi. Yani bir yerin çok da deforme olmuyor. Doğumdan 5 gün dobra spor yapmaya başladım 💪🏼 Normal Doğum şansın varsa kaçırma. He bu arada iki doğumumda da epidural oldum. Hiç korkacak birşey değilmiş emin ol👌 O iğneyi hissetmiyorsun bile...