Gamzecem Merhaba bayanlar pazartesi günü çatlatma iğnesi olmuştum ama dün belde ağrı oldu ara ara da bulantım devam ediyor sizde durumlar nedir
minigiminannesi03 Gamzecem catlatma iğnesi yapıldığı için hormonun hamile gibi algılıyor kendini ondan oluyor 15gun test yapman gerekir ve bu süreci eşinle değerlendir
Gamzecem Evet doktorumun verdiği günleri değerlendiriyorum 2 hafta sonra direk bana gelirsin demişti bakalım hayirlisi
Denizi3535 Gamzecem İğne sonrası 36. Saat felaket bel ve kasık ağrısı oldu bu iyiye işaret bende cuma günü vuruldum inşallah hamile kalırız.
Gamzecem Denizi3535 inşallah 🙏 göğüste hassasiyet belde ağrı ara ara bulantı vs belirtiler oluyor ama sonrasında korkuyorum negatifi görmekten bu 14 gün geçmiyor resmen Aralık 8 e kadar beklemem gerekiyor
Gamzecem Denizi3535 afedersin ama durmadan lavaboya gidiyorum karnımın içi bir degisk zaten pko hastasıyım reglim düzensiz olduğu için regli ağrısını çok bilmem daha erken diye de test yapmak istemiyorum sigara kullanıyorum ondan bile tiksindim psikoloji mi bilmiyorum ama