Ezgiulucan Arkadaşlar selamlar, 24. Haftamdayım artık ayak bileklerim şişiyor. Geceleri yatarken belime ara ara ağrılar giriyor. Sizde de var mı bu durumlar 🥺💐🧡
Yalcnnaysgll Ezgiulucan 26. Haftadan yazıyorum dün elim ayağım şişmeye başladı ayaklarım ağrıyo ilk kızımda bu kadar erken şişmemiştim ilerisini düşünemiyorum
lunam Ben de 24.haftadayım. Ayakta kalmış yorulmuşsam benim de ellerim ayaklarım şişiyor yaklaşık bi haftadır. Özellikle akşam ayaklarıma bi bakıyorum kocaman olmuşlar 🙈 ellerim de gün için dediğim gibi yorgun olunca anlık şişiyor, dinlenince geçiyor.
Tugcedefne Bol su, az ekmek yemek, ayaklatı havaya dikip dinlenmek, yoga yapmak. Bunlar ödemi hafifletir.
UmutsuzPolyanna Bende ilkinde erkenden şişmiştim doğumdan sonra ayaklarım filan inince tanıyamadım normal olanı şiş olarak kabul etmişim dmdm🤣🤣