Kızlar 9 gün önce 35+4 ile doğum yaptım bebeğim yoğun bakımda yattı dün anne bebek uyumu yaptık cok şükür iyi geçti fakat sarılığı biraz fazlaymış ışık tedavisi uyguladılar tekrar bana vermek için doktorun muane etmesi gerekiyormuş dua edin yavruma sağlıkla büyüsün sağlıkla alıp eve gideyim mucizemi 🤲🤲 Rabbim hepimizin evlatlarını vatanina bayrağına milletine hayırlı eylesin inşallah