Happykariner Test yapan var mı arkadaşlar ? Benim çatlatma iğnemin 13. Günü test için adeti bekliyecegim çünkü enterasan belirtilerim yok klasik ara ara giren kasık agrısının dışında. Sizler ne durumdasınız ? Bu ay mucizelerimizin haberlerini alır mıyız ?
Asyarslan60 Happykariner canım merhaba bende 16 kasımda çatlatma iğnesi oldum, 1 aralıkta test yapacağım ama benimde hiç belirtim yok
nese_gocuk 15 kasım iğneyi vuruldum ama 36 saati degerlendiremedik stresten ancak 46 saat sonra oldu hiç umudum yok ama olursada mucize olur 😂2 Aralık benimde bat ama günler geçmek bilmiyor Happykariner
BuseTolga Happykariner ben sat 1 kasım bat 29 kasım canım ben aldım güzel haberi 24 kasımda test sonucum 31,6 çıktı🥰
Happykariner Asyarslan60 13 ünde de ben iğne oldum canm hadi hayrlısı olsun hakkımızda 29 u bneim adet günüm ama iğne olduğum ay adet gecikmesi yaşıyorum dahs önce başıma gelmişti
Asyarslan60 Happykariner benim ilk denemem normalde regl düzensizliğim var kaç kez iğne oldunuz acaba Rabbim inşallah mutlu haberi alırsınız❤️🙏🌸
Bfduam Happykariner açlık hissi yapıyor mu ignecsende? Bir kaç kere yapmışsın bilirsin. Happykariner kac gün kadar?
nese_gocuk Bfduam iğne vurulmadan bı saat önce oldu ilişki doktor gelişmiş yumurtan iğneden önce birlikte olun demişti sonra her gün birlikte olmaya çalıştık
nese_gocuk Bı saat önce oldu iğneden önce doktor iyi gelişmiş belki tutar dedi sonra 46 saat sonra bı hafta hergun oldu Bfduam