Merhaba sevgili hamiş anneler. Ben şuan 30 haftalık hamileyim. Çok şükür şuan herşeyimiz yolunda gidiyor ama zaman zaman vajinal bölgede hareket ettiğimde içeriden gelen ağrı ve sızlama oluyor. İlk gebeliğim olduğu için tam olarak anlıyamıyorum da. Doktoruma haftaya kontrolümde sorucam ama belki içinizde bilenler vardır diye sizlere bir danışmak istedim. Bu konu hakkında bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi acaba ? ☺️