Deletedmom_35 Oğlum doğduğundan bu yana SMA kullaniyorduk kilo alımı olmadığı için değiştirip Bebelac Gold Ar aldık iki gündür kullanıyorum ağır bir balık kokusu var normal mi ? Hiç kullanmadığım için bilmiyorum
DefneRana Deletedmom_35 aptamil kullandım oda öyle balık kokuyordu çünkü içinde balık yağ vs vardı bebelac bilmiyorum ama içeriğine bakın normal olabilr
Defne2018 Deletedmom_35 bende ilk kızımda kullanmıştım ama ar degil sadece bebelac gold du hiç koku aşöadım zaten 2 3 ay kullandı kendisi tiksindi
Deletedmom_35 DefneRana İçeriğinde balık yağı var zaten ama bu kadar ağır balık kokmasi tedirgin etti