Bu aralar baya salgın var sanırım iki gündür ilk boğazlarım tahriş oldu sonra burnum tıkandı ve akıyor şimdide gözlerime vurdu ağrı 2 doz biontech aşıliyim Bi yere zaten çıkmadım Bi doktora gidip geldim okdr kimsede bisi yok tek bende var kaynanamgile gidip kalıyordum bugün evime geçtim ne onlarda ne eşimde hiçbisi yok Bi yerde çıkmadım ihtimal de vermiyorm ama belli olmaz salgın var mış sanırım bu aralarda havalar bozdu Bi kaç gündür soğuk sut falan diktim kafaya belki ondandır bilmiyorum ya bu arada hapşırma var öksürük ve ateş yok ama sanki öksürük olacakmış gibi duruyor