Esramusti Yarın doktora gideceğiz doktorun ultrason ölçümüne göre 14+1 ama son adet tarihine göre 14+5 olacağız bu haftalarda doktorlarınız cinsiyetini girebildi mi acaba çok merak ediyorum 😍
Annekuzusu_0 Esramusti benimki 12+3ken kıza benziyo dedi iki doktorda bakalım bugün 13+4 bidaha gidecem bugün ne diyecek
Nesraa_ Esramusti Bende 14+4 üm dün gittim doktor ama göremedi yani daha doğrusu benimki bacaklarini açmadı inşallah senin ki görülür ama yine de detaylı ultrasonu bekle bende öyle yapicam 🙏
Serpilbb Esramusti görürse söyler belkş ama net olarak 16 17 de bişey diyebilirler 😊 benim kızım 20. Haftada gösterdi kendini 😄
morsumbul Esramusti 2 gün önce tam 14 dük o zaman ögrendi doktor biraz erken ama bakalım. Dedi bakar bakmada gördü ☺️şuan 14+3
Cks Esramusti şu an 14+4üz, bizimki erken gösterdi 12 +5′te :) inş sağlıklı yavrunuz gösterir size de 😊