Kızlar iki gün önce inanılmaz sancım vardı doktora gittik nstde sancım çıktı nöbetçi doktor muayene etti 2 cm açıklık dedi yatışın yapılsın dedi bende suni istemiyorum dedim çünkü ilk oğlumda 8 saat suni sancıyla doğum yaptım o zorluğu biliyorum ve eve gidicem dedim sonra gece bı buçukta kendi doktorumu aradım sağolsun beni rahatlattı eve git suyun yada nişanın gelirse gel hemen dedi dünde kendi doktorumda randevum vardı iki cmmis hala acikligim ama benden ne su geldi ne nişan bu ne zaman ilerler başına gelen var mı tavsiyeniz nedir plates topuna oturuyorum ama bı etkisi olmadı napiyim