Hatice3 kesinlikle ben daha 17 haftadayım küçük bebeğim var onun saywsinde nasıl geçtiğini anlamadım şuana kadar ama göbek büyüdükçe aynı mı olur daha mı zor olur bilemiyorum allah hepimizin yardımcısı olaun öyle basit bişey değil hamilelik her ne kadar rahat geçsede