Hatice_1326 bebis01 Selam , sağ-salim kucağınıza alın yavrunuzu inşallah . Muz ; ceviz ; pekmez ; yumurta ; ıspanak bunlar kilo aldırıyor bebeye. Bol karbohidratlı yiyecekler tüketin canım .
Mltm07 bebis01 benimkide az kilo alıyordu şimdi haftasına göre geçiyor bile ortalamayı 😅 ben günde 2 bardak süt içiyorum kupayla nesquik karıştırıyorum birde muz çok tüketiyorum en az 3 öğün yiyorum
Sedefavc Canım ilk posttada yazıldığı şeyler yiyebilirsin ama şunu da söylemek istiyorum normal zamanda zaten bunları yediğin halde yavaş ilerleme varsa veya bı tık az gidiyorsa tedirgin olma kilo tamamen genetik ile alakali birşey. Alacağı varsa alıyor zaten bebek senin depoların bunun için var. Benim bı arkadasim hamileydi öyle aman aman beslenmedi bebeği iri doğdu. Mesela benim yeme icmem çok güzel fakat 1hafta kilosu az çıkıyor. Yeme içmeyle çokta alakası yok bence