Betfer her lohusa bence ben bu bebeğe bakamıyorum diye ağlıyordur eminim. Çünkü bende günlerce ağladım bakamicam diye, eşim 15 gün izinliydi. 15. Günün sonunda işe gitme diye ağladım. Napacam ben diye. Şimdi gülüyorum. Çünkü komikmişim gerçekten. 3 aylık oldu bile bebeğim. Sana ne kadar düşünme desem de düşüneceksin. O yüzden tek diyeceğim şey hepsi geçici. İllaki ağlarsın, çünkü lohusa psikolojisi cidden çok başka bir şeymiş, yaşayınca anldım. Sebepsiz ağlamalar falan. Ama 1 hafta sonra gülersin kendine ben napmışım diye. Bide inan yenidoğan bebek bakımı çok kolay, zaten hep uyuyor. 2 saate bir de emzireceksin bu kadar, uyutmana bile gerek yok kendi kendine uyuyor zaten. Gündüzleri onla birlikte sende uyursun. Öyle sanılan kadar zor değil gerçekten rahat ol.