bezelyemom Sevgili anneler daha doğrusu daha önce doğum yapmış olanlar bu şiş karın ve ağırlık hissi doğumdan sonra gidiyor mu? Sonuçta birden 5-6 kilo hafiflicez. Rahatladığınızı hissetmişmiydiniz? Mçnasıl bir duygu?
Sevinc1987 bezelyemom en az 5,6 kilo ben 3 gün sonra tartuldigimda 11 kilo gitmisti emin ol kus gibi oluyosun hele bide normal dogumsa👍👍 sezerjan olmadim eminim ondada hafifliyosundur tabi biraz agrisi var onun sonrdan
mommasBoys bezelyemom hemde nasıl rahatlama 5 kilo gitmişti benim hastaneden eve gelir gelmez resmen attım kendimi yatağa yüz üstü yattım o hissi yaşamak için çok beklemiştim😅
Handan_65 bezelyemom Ben 27 haftaya girdim 2gün var daha da Oturdum mu zor kalkıyorum Gecen babamlara gitmiştim hamile elbisesi giymiştim cay doldurdum kalkayım dedım eteğimi takıldı sağa sallan sola sallan en son arkaya doğru düştüm annem teyzem tabi şok herkes dondu kaldı napıyor diye 🤣😍🤣🤣🤣 Allahtam çay öndeydi göbek çıktığı için denge sorunu yasamaya basladım
nvn-mutlu bezelyemom 38 haftalık olduk çok şükür gece tuvalete kalmak içiN önce yatakta top gibi yuvarlanıyorum 😄
bezelyemom Yani Sevinc1987 o hissi çok merak ediyorum 😁 biraz ağırlaşmaya başladı benim göbek çabuk yoruluyorum😅
Mehtap_93 Sevinc1987 ay inşalah bendede öyle olur 😍😅 32 m şu an biraz iş yapınca karnım çok acıyo geriliyo
Sevinc1987 bezelyemom kac haftalik oldun bende cok yoruluyorum simdide 3 gündür gece uyuyamiyorum 33 haftam biticek yarin 34 giriyorum