Arkadaşım aytan hn gidiyordu 10 haftalıkken bende gittim kese arkasında kanama var dedi progestan verdi ama benim kanamam vs falan yoktu olacak diye 3-4 günümü harap ettim sonra kendi doktoruma gittim öyle bişey yok dedi. Ayrıca arkadaşım aytan hn da doğum yaptı 2-3 Aralık’ta. Kızı normal doğum diye bekletti nst de herşey normalmiş çatala yatınca rahim geride diye normal doğum yapamadı sancısını çekti, apar topar epidurale aldılar, tam vaktinde almışlar , çocuk dışkısını yapmış yemeden aldılar ama kordonu dolanmış filan. Bende çeşitli ekonomik durumlar için ona gitmeyi düşünüyordum bu dırımlardan sonra kesinlikle gitmem