Pakizeninmelegi Merhaba herkese,emzik biberon vs.bunlari nasil dezenfekte edebilirim yada o şekilde mi konuluyor .hasta bezi kac tane koymaliyim?
Oznrasl Pakizeninmelegi biberon ve emziği kaynatmanız yeterli sonra kaplarına koyup çantanıza koyabılırsınız ben hasta bezini 3 tane koymuştum birtanesini kullandım sadec bir gün hastahanede kalındığı için abartmaya gerek yok bebeğe bir hastahane çıkışı ekstradan birtane de takım koydum ve kalın ve hastahane çıkışının battaniyesi koymuştum bebeğe de 5 bez almıştım kendime iki takım pijama almıştım
Avukat_Anne Pakizeninmelegi merhaba bende tecrübesiz anne adayıyım kendimce çözüm olarak şunu yaptım; emziği biberonu falan kaynatıp kurutup streç filme sardım ve kendi kutularına koydum
Momster Merhaba kaynatmanız yeterli olur temizlemek için. Ben kaynatıp soğutup kurutup buzdolabı poşetlerine koymuştum biberonları vs diğer eşyalara temas etmesin diye
Momster Hasta bezide sizin kanamanıza bağlı değişir ben 1 paket almıştım. Suyum geldiğinde de taktım bana 1 paket yetmedi hastanede de hep kullandığım için eşim gidip bitane daha almıştı
Pakizeninmelegi Momster depend aldım bi paket 9 tane var içinde sanırım yetmezse alınır dediğiniz gibi çok sagolun🌺
Momster Pakizeninmelegi hayır tabii ki hiç bir şey olmaz :) hastanelerde genelde biberon kullandırmıyorlar zaten ben çantaya bile koymamıştım :)