Sonunda yavruma kavustum cok şükür ki 23 kasım da muayene için hastaneye geldim 39+0 olmuştuk dr vaktin dolmuş ve sıvında azalmış diyip yatış verdiler .. altan muayene edip 1,2 acılman var dediler nst bağlıydim orda sancılar çıkıyordu ama ben sancı hissetmiyordum sürekli alttan muayene ediyorlardı her saat ilerleme yoktu akşam saat 19.00 da suni sancı vermeye başladılar ama bende hiç bir ilerleme olmadi sanciyi hissetmiyordum bile ama acayip terliyordum o gün 2,3 santim olmuş dediler hatta doktor bu kadar sancin olup nasıl sessiz duruyorsun güçlüsün demekki dedi 😁 ertesi güne kaldım sabah saat 5 te birden suyum geldi yine gelip baktılar açıklık hala aynı bir kaç saat sonra yine suni vermeye başladılar alttan muayeneler deseniz artık ben bitik duruma geldim en çok alttan muayene beni mahfetti diyebilirim onlar baktıkca açılma 3,4 arası 4,5 arası oldu saatler geçtikçe ben tükendim artık bebeğin kafası çok ilerde diyip iyice ileri doğru baskı yapıyorlardı karnıma bastırıyorlardı suyum da yine sızıntı şeklinde geliyordu yine altan muayene ile zarın cizicem diyip biseyler soktu suyumu getirdi felan sonra sancı olmaya başladı artık ama açıklık 5,6 arası dedi bu öğlen saatlerin de oldu kendimce sancı geldikçe ıkınıp açılma olsun diye uğraştım ayakta gezindim suquat yaptım yere comeldim kalktım yine bir faydası olması gram ilerleme olmadı artık doğum korkusu başladı gelen ebeler bu saatten sonra çabuk ekerler diyip gidiyor ama açıklık yok saat 4 gibi doktor geldi ona söyledir hocam galiba çatısı dar geç ilerliyor dedi şok oldum bende bunu diyince o kadar eziyet edip bunu söylemesine üzüldüm artık sezaryan olsam diye dualar etmeye başladım boyum da 1.55 ve kilom da var di doktor sezaryan kararı alıp doğuma aldı önce belden iğne vurdular o bile bana etkisi olmasi sonra genel anestezi ile uyudum uyandığda hemşire oğlumu getirip emzirdi kucağıma verdi öyle işte sonunda oğluma kavuştum bundan önce de 2 düştüğüm olmuştu çok sıkıntılı zamanlar geçirdim yani gebelikte şeker çıktı son haftalar artık tansiyon felan baya yoruldum bebeğime zarar gelmesin diye herşeyden uzak durdum çok şükür ki şuan yanımda rabbim isteyen herkese nasıp etsin doğumu olacak arkadaşların da hayırlı doğumları olsun inşaAllah sıkıntısız atlatirsinjz ins zordu ama sonu çok güzel di elhamdülillah oğlum 24 kasimda dünyaya gözlerini açtı 😍😍😍