Kasılma var sertleşme ve gitmiyor yani bı sertleşti kaldı öyle ben sancı ağrı hissetmiyorum ama biraz rahmi sıkıyor gibi ama anlamıyorum ilk gebeligim hastaneye gitsem mi kalsam mi bilemedim napcam 32 haftaligim 31 de nst de sancılarım çıkmıştı ama serumla durduruldu bebek oynamaya başladı oynadığı zaman bir sorun yok demek dimi napmam lazım