Lilayla sütüm hemen geldi ama göğüs ucum olmadığı için tam ememedi, kan şekerine baktılar düşük çıkınca mama verdik. Sonra silikon uçla devam ettik öyle emdi. 5 gün verdim sadece mamayı, şimdi 3 ay 5 günlük sadece anne sütü alıyor. Benim çok kolay geçti, hiç zorlanmadım. Darısı sana olur inşallah bide yanında bebek bezi, ıslak mendil, mama, biberon falan götürme hastane kendisi veriyor. mama gerekirse enjektörle veriyorlar.. Yine de sor tabi ama aynıdır büyük ihtimal