34.haftadayım isteğe bağlı sezaryen olacağım inşallah 28 Aralık’a gün verdi doktorum.
Ben bekarlık günlerimden veri hep sezaryen ile doğum yapıcam dedim. Hala da öyle düşünüyorum. Vajinal doğum beni korkutuyor.
Zaten benim bebişin kafam biraz büyükmüş doktorum da sen istemesen de sezaryen derdim yoksa çok zorlanır yıpranırdın dedi:)