Benimde negatifti. Dr olmamı söyledi etrafımda çok bilenler ilk bebekte bişey olmaz yaptırma demişti. Yaptırmadım sonra da pişman oldum 32 haftada gittim ben iğne olmak istiyorum diye yapmadı. Pişmanım ya bişey olursa diye. Bence yaptır herşey bebeklerimiz için.