Kızlar merhaba, 37. Haftadayım sürekli karın altında, kasıkta ağrım var ayrıca karnım çok sert, çatı ağrım da mevcut, bugün bebeğimi dinlediğim de daha yavaş ve az hareket ettiğini fark ettim korktum şu saatte hastaneye gitsem mi yoksa normal bir durum mu ? 2 gün önce çok fazla hareket ediyordu şimdi korkutuyor