secoz bana en basindan beri dedi ki normal sancınla olmaz suni alacaksın her türlü ama o da zor gözüküyor sezeryan olursun eger o da olmazsa ben de dedim eger öyleyse direk sezeryan olayım isteğe bağlı sezeryan olmuyor dedi özele gideyim dedim bırakmadılar suyum geldiği için çünkü ben Midyattayim özelde sezeryan olmak istersem Batman’a göndereceklerdi özel dogumhane yok burda suniye dayanamadım zaten artık sezeryana alın dedim yalvardım biraz doktor da baktı zaten karni gelişimi geride dedi aldi direk