Aysenuree benim doktorum ben 3 aylikken filan sordugumda olma demişti asiyi .Daha sonra 5 aylikken kovit oldum on gun evde 5 gün hastanede yattım çok kötüydüm hastaneden çikamam diyordum , hamdolsun atlattim ama aşinin faydasi çok var özellikle gebelerde çok hassas bir konu asi olsaydim bu kadar kötü atlatmazdim .