Aydntgcaydn9 bu saydiklarinizdan adaçayı kesin icilmiyor, yesil çay ilk aylarda önerilmiyor. Ama ihlamur, kusburnu abartilmadigi surece gunde bir iki bardak icilebiliyor. Nane çayı da icmistim doktorum 1-2 bardagi geçmediği sürece sıkıntı olmaz demisti. Sizde danışın tabii ama genel kanı abartilmamasi üzerine, geçmiş olsun 🌺