Merhaba arkadaşlar . 27.haftamdayim . Ben doğumumu perinatoloji bölümünde yapmak istiyorum . Doktorumdan çok çok memnunum kendisini çok seviyor ve güvenli hissediyorum. Fakat kafama takılan birsey var . Kadın doğum doktoru gibi mi ilerliyor perinatoloji de nasıl oluyor ??