Damla_hira ben yaşadım bi sene korundum genetik testler fln yapıldı pıhtılaşma problemim olduğu ortaya çıktı bu arada bebeğin otopsisi ve cvs testi temizdi genetik olmadığı nı öğrendik bi sene korunduk bıraktık 3 ay sonra hamile kaldım ondada düşükle sonuçlandı ilk haftalarıydı ondan iki ay sonra tekrar hamile kaldim şimdi hamileyim çok şükür bi problemimiz yok