Kızlar iyi geceler bikaç gündür acısız kokusuz sarı akıntım geliyordu bugün işkillendim acile gidip test verdim kan idrar çıktı testlerin hepsi orta derece de enfeksiyonu yazıyor 6 kan da sıkıntı görünüyor yarın doktoruma gidicem inş bişey çıkmaz bu saate kadar uyuyamadım Rabbim bebişlerimizi sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin inş önemli bişey yoktur😣