Caglaasya 1 hafta önce yumurtlama zamanı beraber olduk karnımda ince sancı var göğüs hassasiyeti de hamile olmuş olalşr miyim bu kadar çabuk belirti olur mu bel aprısı da var
moom222 Caglaasya olmaz cnmmm yumurtlama belirts bunlar büyüyen yumurtaların yâda catlmanin belirtisi
Caglaasya moom222 internette olabilir yazıyor en erken belirtileri kasık ağrısı yerleşme sırasında olabilir bir de hafiften midem bulanıyor gibi acaba piskolojik mi yarın beta hcg yaptırcam merak ediyorum
LaleH0 https://imgyukle.com/i/kK0QHt Merhabalar bende 1 gün önce test yaptık ve silik çizgi çıktı 15 dk sonra falan ve adetimden 3 gün geçti sizce dogrumudur ?
Caglaasya LaleH0 birde kan ver istersen kanda beta hcg değerinde artış varsa hamilesindir. Benim adetime daha 10 gün var tez canlıyım merak ediyorum
moom222 LaleH0 ikinci çizgi burda belli kesin sonuç için üç gün daha bekle istersen bir hafta sonra sonuç doğru alirsin
uzaldlal LaleH0 ay ben bi sohbette gördüm benimde böyle çıkmıştı ilk yaptığımda sonra hemen kan testine gittim bence hamilesiniz umarım hayırlısı olur ❤️
moom222 Caglaasya gerçi bı hafta önce mis yumurtlaman afete yakınsın artık adette olabilir dedgm GB yumurtlmada olabilir tekrar cnmm kan da baktır adet gecikirse
moom222 LaleH0 aynen cnmm cizgin silik ama belli oluyor gayet hayırlısı olsun inşallah senin için haber ver mutlaka😀
Caglaasya Sukila sabah uyanıyorum midem bulanıyor şişkinlik hissi bel ağrısı karın ağrısı hepsi var ama bilemiyorum erken gebelik testi negatif çıktı 9 gün kaldı bugün adetime
dezgi Caglaasya aynı şeyleri yaşıyoruz 🤦🏼♀️ Bende heyecanlanma bekliyorum 10 gün var benimde daha kan versem çıkar mı diye içim içimi yiyor siz gittiniz mi doktoraa
Sukila Caglaasya benim de iki gündür kasık ağrım var ve bu sabah su içerken çok hafif mide bulantısı oldu belki de psikolojiktir. Allah hayırlı sonuç nasip etsin hepimize 😊
Caglaasya dezgi yok gidemedim biraz korkuyorum ama erken gebelik testi aldım bişey çıkmadı adetime de 9 gün kaldı internetten baktım geç döllenme konuşsa çıkmaz erken gebelik testinde diyor ama belirtilerini yaşıyorum hamilelik bakalım adetime kadar beklicem
Caglaasya Sukila bende mide bulantısı şişkinlik hissi bel ağrısı göğüs hassasiyeti fln hepsi var ama daha 9 gün oldu ilişkiden sonra henüz testte çıkmadı adetime de şimdi 9 gün kaldı sabırla bekliyorum