_meltem2 Bugün 20nci gün oldu düşük yapalı 2 gündür adet ağrıları gibi ağrım var hemen adet olur muyum yoksa hamilelik belirtisi mi yaşayan varmı aranızda 😟
Melisa_kznsl _meltem2 ben düşükten 50 gün sonra adet oldum korkmuştum neden olmuyorum diye sağlık ocağına gittim doktor normal olursun dedi kadın doğuma o kadar randevu bekledim zar zor aldım randevudan 1 gün öncesi adet olmuştum
Amineberra _meltem2 Eylül de düşük yaptım 2 kere adet gördüm şimdi de 15 gün gecikti hâlâ negatif kan için beklicem İnşaAllah Rabbim hayırlı zamanda nasip etsin herkese
BMelek _meltem2 normal adet zamani degil canim, 27 gunde bir oluyorum ben adet kurtajdan sonra 27. Gun adet oldum
Papatya_cicegimm _meltem2 Bnde düşük yaptım sonra kürtaj oldum 2 aydir adet olmadım doktora gittim ilacın etkisi ile oldum